Right here


Mycke har hänt sen senast ja skrev..det har varit valborg, mitt vik på stadium har slutat, mina tjejer har äntligen kommit hem och jag..har blivit världsförälder ;) För varenda unge!

Som sagt..valborg, vi började hemma hos en kille vid namn Haddad? =P
han fyllde iaf år o vi blev bjudna på grillat och mycke annat, riktigt nice faktiskt =D
Senare gick vi vidare till Arman och förfestade lite innan utgången..bravader bravader! haha
Sen blev det taxi in till stan och Plaza där vi träffade olle och annat folk =)
På nedervåningen hölls en gymnasiefest och där fastnade jag och anton när klockan började närma sig 3...mycke bättre musik där nere eller hur? haha..såå vi dansade loss lite, jag försökte lära anton lite moves..kanske funkar nästa gång haha ;D Efter det gick vi vidare till five tastes och åt en varsin kebabtallrik innan vi åkte hem vid ca 4...åkte hem och somnade på en gång, så jävla trött haha!
Morgonen va inte lika fin som dagen innan haha...jag hade världens frossa, helt sjukt..bara låg o skaka i sängen haha! äckligt! Mådde bättre efter ett tag, jag och Mattias tog en promenad och solade lite på dagen..jag som klarade att ligga i solen iaf, gubben min mådde lite sämre än ja ;)

Såå på kvällen blev de ja som körde hem, och han som satt brevid för en gångs skull =P
Väl hemma så blev de lite grillat och humor galan =) Jag blev världsförälder, mycke stolt =) För varenda unge! <3
Jag har en dröm..och det är ett steg på vägen! skulle så gärna vilja bli fadder..och någongång, när jag har dom pengarna..åka och hälsa på!! kanske låter larvigt, men vem vill inte förändra världen på något sätt..om inte på detta så på något annat sätt...! Titta vad Global profil gjort med mig haha ;) Nej då...bland det bästa jag gjort var att läsa den kursen på gymnasiet! Sjukt lärorik kurs, både personligt och globalt.

Mina tjejer har kommit hem, så sjukt underbart att ha er hemma igen =D love you <3

Pratade med Erika i telefonen i ca 1 timme på kvällen också..så sjukt underbart =D Att bara skratta ihop, höra hennes röst..allt blir så mycke ljusare i hennes närhet, hon är alltid klok, rolig..hon är den starkaste personen jag känner, hon har alltid varit dem starkare..därför är jag så glad att jag har henne, för hon finns allt där! och även när det går neråt för henne så står jag vid hennes sida =) Lite sentimentalt..det jag försöker säga är att jag är så himla glad över att du är hemma igen =)

Nu ska jag göra iordning mig och åka till Linkan, till mitt hjärta =) GREKLAND SNART =D
YEEEEYYYY...

hej hej //N♥

Kommentarer
Postat av: Erikis

du är världens bästa =) åh vad glad ja blir! Tack

2009-05-04 @ 17:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0