Love you

älski

Fick en överraskning igår, efter kl 8 så gick Mattias in i hallen =D Direkt när de plingade på dörren o den öppnades så
tänkte ja direkt "det är han" haha..o så va de det =P Jag hatar sånna stunder när man hör en bil stanna utanför o man tänker "hoppas det är han" o så när man går till fönstret och tittar så är de typ grannen som kom hem..o då blir man så besviken =P Så igår blev ja glad, superglad =D Vi tittade på hockeyn och myste hela kvällen..Sov ganska länge idag för en gångs skull, jag vaknar alltid tidigt nu för tiden! Har inte hunnit göra så mkt förutom att äta frukost o nu har han åkt..dags för klippning =) Saknar honom redan, strumptjuv ^^ ;)

Nu lyssnar ja på svennebanan haha, sjuk låt men man lär väl höra den hela sommaren så lika bra att vänja sig ;)
Pappa kommer nog hem och äter lunch snart, sen ska ja skjutsa honom till jobbet igen så ja har bilen när mamma kommer hem och behöver skjuts till resecentrum..hon ska till Kalmar hela helgen till en tjej som hon gick skolan med senast! =)

Vad jag ska göra är oklart..ta de lugnt med min mage! Hatar när man vill göra saker, massa saker men inte kan!
Imorn är det iaf jobb som gäller 14-20 =)

Dead by april - losing you..någon som känner igen den? =D

//N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0