jäkla skit väder


När man är ledig vill man ju ha bra väder..det är inte speciellt roligt att va ledig när det bara är dåligt väder!!
Hoppas att det blir bra väder i helgen iaf, vi har 100 år på Villa Fridhem så det blir en hel del jippo =)
Ja ska sälja glass hela dagen på lördag, fuuuun ;) Ja tror de kommer bli toppen, bara inte vädret ställer till de allt för mkt!
Va på jobbet igår o hade möte om helgen, fick kläder som vi ska ha på oss osv =) Sen hade vi semaniarium/utbildning med en kille som håller på med coaching världen runt..han va riktigt duktig =) Inte riktigt som ja hade tänkt mig, de va ganska annorlunda..men bra =)

Åkte från Villa vid halv 5 nångång..åkte hem o åt lite och hämtade pappa på jobbet för att åka till medley o träna!
Märktes de att de va ett tag sen? JAA haha...efter en halvtimme på crosstrainern va mitt ansikte lika rött som mitt linne, utan att överdriva..tog typ en halvtimme till innan mitt ansikte återfick en normal färg haha! Pinsamt!!
Åkte från medley till city gross för att handla lite, men de blev ganska mkt =P Brukar bli så när man handlar med pappa..mamma är mer strukturerad, vet va hon ska ha o köper inte så mkt annat! Pappa kör på känsla, vad som kan behövas..vad som kan va bra att ha hemma haha =D

Åkte hem o åt lite kvällsmat o massa frukt...mumma =D

Idag ska ja till Linkan, lämna mitt CV till Stadium i city ifall dom nångång skulle behöva hjälp =) Jag är ju där så mkt iaf!
Blir nog att gå hem till Mattias sen =) Om det inte regnar vill säga ;)
Får se va kvällen bjuder på =)

Ha en bra dag //N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0