Helloj=)


Lite uppdatering..

I måndags kväll åkte ja o Mattias ut till landet, träffade hans pappa lite =) dom håller på o bygger om o sådär så de är roligt att se va som händer =) Satt ute vid vattnet och pratade ett tag..jätte mysigt =D Vi hade solen i ögonen, hörde vattnet klucka, fårglarna kvittra och en båt längre ut som puttrade förbi! Jag va inte så engagerad i samtalen för ja mest satt o njöt..tänkte på min "båttider" som liten, jag saknar det verkligen..finns inget mer lugnande att sitta vid vattnet en sommardag och höra hur de kluckar, höra båtar åka förbi..då kan ja sitta o le en hel dag! Är det någonting jag är tacksam för så är det min barndom och det har jag bara mamma och pappa att tacka för =) Jag saknar sjön så otroligt ibland!

I tisdags gick ja upp ganska tidigt hos Mattias, helt själv..det går oftast väldigt snabbt att göra iordning sig då, finns ju ingen att prata med =P Åkte tåget hem och mötte Martina hemma =) Vi solade lite ett tag..tills molnen började samla sig över oss haha! Vi hann iaf sola lite och dricka raberbersaft =D Bytte om och åkte mot stan..Beyoncé ut högtalarna såklart ;) Förlåt Martina hahaha, men de va så jävla roligt..kommer upp i dominobacken, får stå stilla ett tag o sen när vi väl ska iväg så kommer kärringstoppet nr 1 HAHA,ja doooooog ^^ o Martina också, sjukt hur man kan se på en person hur paniken bara stiger..nej vi kom inte iväg, starta igen..kärringstopp nr 2 haha! ja dooog ännu mer...seeen kom vi iväg haha..jag "jaaa dooooooog ASG" Martina "JA DOG" haha =D förlåt <3 alla vet att de kunde lika gärna varit en själv, men kunde verkligen inte hålla mig o inte martina heller =P

Vi åt på fräcka, en greken och en maffia sen va vi mätta =D Åkte mot söderköping och smultronstället..sätte oss och tog årets första smultronstället-glass vilket blev en violin =) Satt inte så länge, blev så kallt efter glassen =P Men gott va de lätt ;) Åkte hemåt och martina släppte av mig hemma och åkte vidare hem hon med =)

Tack för en välbehövlig dag vännen, du är bäst =) <3

Har massa bilder att lägga upp om de ja berättat om men dom kommer kanske senare..har inte lagt in dom på datorn än!

Nu ska ja städa lite här hemma och åka mot linkan =) Längtar efter dig älskling =D

Ha en bra helg =) //N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0