Fixa o trixa


Håller på o packar inför stockholm imorn, inte de lättaste..ja suger på att packa, ja vet aldrig va ja vill ha med mig och kan typ aldrig, som vissa personer kan..bestämma dagen innan va ja ska ha på mig,packa det och sen bara ha det med mig haha..helt värdelöst! Skulle vilja vara en sån person ibland..ja skulle gärna ta med mig iaf halva garderoben när ja ska nånstans =D Som sagt, inte de lättaste ;)

Har lagt in beyoncés nya album på Ipoden och lyssnar för fullt i itunes ;)
Prata med erika nyss, kom fram till att man måste nog lyssna lite på hennes gamla låtar också, fräscha till minnet lite =)
längtar nu =D 10.25 imorn bär det av med bussen mot storstaden..väl där blir de att lämna alla grejjer o göra iordning sig i lägenheten och äta lite innan vi drar mot beyoncé =D =D Efter det blir det förmodligen nån drink eller två nånstans =)
Torsdagen spenderar vi på stan, pigga och glada..förmodligen alla nynnande med någon sång från konserten som fastnat i huvudet ;)

Nu ska ja fortsätta packa..blir värsta stora väskan haha, borta två dagar..men de blir en del när man ska ha med sig kudde o påslakan, handduk, skor, olika ombyten, hårblås osv osv =) Slår vad om att alla kommer skratta åt mig imorn när ja kommer med väskan, iaf marryy ;) haha =D

Hej hej =D //♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0