Vår snart?


Det känns som så iallafall =D första dagen som ja va helt ledig igår på 11 dagar..När jag vaknade så
sken solen, då börjar dagen bra =D Åt frukost, gjorde iordning mig lite och åkte med 12.10 tåget från Linköping..
När ja kom hem till Norrköping så gick ja upp till körskolan och satte mig för att plugga teori, gick bättre än va ja hade trott, har fastnat på repetitions fasen ett tag men igår lossnade de äntligen och ja va mycket nöjd när ja gick därifrån..
Fick vänta på spårvagnen i 10 min, men det gjorde mig för en gångs skull ingenting för solen värmde =Dhärligt!

När ja kom hem väntade storstädning av nedervåningen i huset..våtdamma, tvätta av speglar, lister, fönsterbrädor, toalett, byta drapperi..ta ut allt ur hyllorna i vardagsrummet, damma och ställa tillbaka..torka ur kylen(äckligt=P), torka alla skåp och under diskbänken..vattna blommor, dammsuga, moppa golv osv =D Viktigt att ja gjorde de helt frivilligt, i utbyte mot lite välbehövliga pengar haha =P helt slut efter och va färdig vid ca 8 igår kväll..då åt vi lite i uterummet och sen bytte ja till myskläder, fixade fruktsoda ochen tallrik med massa vindruvor och gick och la mig på rummet för att titta på Greys anatomy =D helt perfekt avslutning på kvällen..eller, ja tjöt mig igenom typ halva programmet..men guuuu så bra de va, helt otroligt starkt avsnitt...tårarna bara rann! ett av dom bästa avsnitten ja sett =)

Sen somnade ja, ensam, det enda som inte va bra igårkväll =P hade iallafall sällskap av katten som låg nere vid mina fötter..

Idag vaknade ja runt halv 9..började läsa stieg larsson "lustslottet som sprängdes" i sängen men förflyttade mig efter ett tag till en av våra sköna liggfotöljer i uterummet där solen sken rakt in och fortsatte läsa medans ja åt lite frukost samtidigt =) Så nu är boken slut haha..riktigt bra =)

Nu ska ja duscha, äta lunch, städa uterummet och plugga teori =)

Imorn ska ja träffa Hanna och uträtta lite hemlisar tills på söndag när Martina fyller 20 =D
Förmodligen så kommer Malin också så kanske vi kan få ihop en lunch eller nått =)

Nu, mot dushen..bye bye //N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0