Tjooho


Hoppas att alla har haft och får en fortsatt glad påsk =)

Igår och idag har ja jobbat...trodde inte att de skulle va så mkt folk men de va de =) Iaf på förmiddagarna..
segast 4-6! Men skönt att jobba helger iaf..jobbar 3 av 4 helger den här månaden, det är bra pengar =)

Idag har pappa fyllt år, han har fått en liten resa/tripp av mamma som dom ska iväg på i maj..träningskläder av mig och Mattias, nån ljudbok o lite smått o gott

Kul att det blir med kursiv skrivstil och att det inte går att ta bort..jaja =P

Har ju inte varit hemma idag så pappa fick presenten imorse, de blev toppen =)
Nu är Ingela och Kecke här, vi har grillat korv och sitter i uterummet o myser!
Snart ska ja till tåget och mot Linköping..mammas bil har gått sönder, så nu har vi en att samsas om så det blir tåget för min del ;) Gör mig inte så mkt för ja är så trött!

Ikväll ska ja bara mysa tillsammans med Mattias, bara ha det bra =D
Imorn ska vi äta påskmiddag hos hans mamma med lite släkt ev.
Köpa nya skor till mig YEEEEEY =D du är BÄST <3

Nej nu måste ja rusa..Puss o kram //N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0