Sorry..


Sorry för dålig uppdatering! Men förra gången ja skulle skriva så skrev ja jätte långt o sen så råkade ja trycka på nått så bokstäverna blev typ as stora haha, o ja fick inte bort de..o de såg helt förjävligt ut när ja la upp det så det tog ja bort o då hann ja inte skriva nått nytt! Så idag gör ja ett nytt försök ;)

Som ja skrivit innan så har jag ett vikariat på Stadium den här månaden..en vecka kvar av det nu och jag tycker att det gått väldigt bra =) Tar ju ett tag innan man kommer in i allt men dom här veckorna har ja verkligen känt att ja kommit in i de mer o mer =) När ja kommer dit så känns de mera som att det här är "mitt jobb" o inte bara "hej här kommer ja o ja har precis börjat o ja kan inte så mkt om någonting alls" =P haha ..Men nu den här månaden har dom varit tvugna att lysa tjänsten så ja har fått söka om den..o nu beror ju helt på vilka som sökt, men ja hoppas verkligen =) De skulle va så himla roligt!

Idag är ja ledig, underbart när det är så fint väder =D Nu ska ja snart ner på stan och fika med Hanna som ja inte träffat på ett tag, ska bli mysigt =) Vi tänkte ta en fika på kungsan i solen =) Och det blir cykeln dit..härligt!
Det blir nog en hel del prat om fotograferingen som hon ska på senare..På Modelhouse där ja och Malin va förra fredagen =) Jag rekomenderade henne så nu hade dom ringt =D Hoppas att hon tycker det blir lika roligt som ja och malin tyckte =) Om ja får så kanske ja följer med o tittar (A)

Joo..Jag och Malin va på Modelhouse förra fredagen och blev fotade =) Malin blev uppringd och blev förfrågad om fotningen och då fick hon ta med sig en kompis, som blev ja =P Den gamla barndomsvännen ;)
de va riktigt roligt o vi fick en del bra bilder..tänkte visa er några =)






Är ledig hela helgen så jag och Mattias ska nog ge oss iväg nånstans o ta med oss kameran och lite tilltugg o spendera en hel dag i solen =D Mys <3

Nu ska ja blåsa håret och göra mig iordning =) Ha en bra helg //N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0